0

מדיניות בוטיק גל טורן

צוות הבוטיק הינו מקצועי ובעל תעודת מקצוע. צוות הבוטיק נבחר בקפידה ע"י בעלת הבוטיק,
גל טורן ועבר הכשרה קפדנית על ידה באופן אישי.

כחלק מצוות הבוטיק, קיים צוות מקצועי המעניק שירות וטיפולים בתחום הגבות וריסים (חן ברוך)
 
  1. דיווח מצב בריאותי:
    הלקוחה חייבת ומתחייבת לעדכן את הצוות המטפל בכל שלב על מצב רפואי קיים או משתנה- כגון: אלרגיות, נטילת תרופות (מדללי דם, אנטיביוטיקה וכו'), סכרת, בעיות לב ולחץ דם, היריון, נגעים מדבקים (כגון פטרת, יבלות), חתכים, פצעים, ציפורן חודרנית ועוד. צוות הבוטיק אינו מטפל במקרים רפואיים ובנגעים מדבקים והצוות המטפל רשאי לבחור את דרך הטיפול בהתאם למצב, ללא התערבות הלקוחה.
    **במידה ויתגלה בתחילת טיפול נגע/בעיה רפואית שלא דווחו ושלא יאפשרו לבצע טיפול- הלקוחה תחויב בעלות סמלית על סך 50 ש"ח כדמי אבחנה ושירות.
    **במידה ויתגלה במהלך טיפול נגע/בעיה רפואית שלא דווחו ושכן יאפשרו לבצע טיפול חלקי- הלקוחה תחויב בעלות טיפול מלא עפ"י המחירון.
     
  2. אחריות:
    א. אחריות הלקוחה להגיע לחידוש טיפול בזמן- ממוצע טיפולי ג'ל (מניקור/פדיקור) 2-4 שבועות. לקוחה אשר מגיעה לטיפול לאחר זמנים אלה, הבוטיק מסיר כל אחריות על נזקי ציפורניים.
    ב. אחריות טיפול מניקור/פדיקור (ללא שברים) תתאפשר עד 5 ימים ממועד הטיפול שבוצע, ללא עלות ובתיאום מראש.
    לאחר 5 ימים, הבוטיק אינו לוקח אחריות על טיפול שביצע ויתאפשר לתאם תיקון בתיאום מראש ובתוספת תשלום. אחריות טיפול מניקור לק רגיל עד 24 שעות ללא עלות ובתיאום מראש. לאחר 24 שעות, הבוטיק אינו לוקח אחריות על טיפול שביצע ויתאפשר לתאם תיקון או טיפול חדש בתיאום מראש ובתשלום.
    ג. תיאום תיקון פדיקור/מניקור יתבצע רק לאחר שליחת תמונה ברורה בוואטסאפ לצוות הקבלה.
    ד. הבוטיק אינו מעניק אחריות על "החלפת צבע". במידה ולקוחה מעוניינת להחליף צבע לק ומכל סיבה שהיא, הטיפול יעשה בתיאום מראש ובתשלום טיפול מלא.
    ה. הבוטיק אינו מבצע החזר כספי על טיפול ושירות שניתן לטיפולי מניקור/פדיקור/גבות וריסים. החזר כספי/פיצוי יינתנו בהתאם לשיקול דעת של בעלת הבוטיק-
    גל טורן/אחראי משמרת/אשת מקצוע. יש לשלוח סיבה מפורטת בכתב בהודעת וואטסאפ הכוללת תמונה ברורה.
     
  3. שינויים וביטולים/איחורים:
    א. אחריות הלקוחה לעדכן את צוות הקבלה על ביטול/שינוי מועד טיפול עד 24 שעות מהמועד שנקבע.
    ב. לקוחה אשר מבטלת/מבצעת שינוי מועד טיפול בפחות מ24 שעות, עליה לשלם 50% מעלות הטיפול שנקבע. יש להסדיר תשלום לפני תיאום והגעה למועד החדש שנקבע.
    ג. לקוחה המאשרת הגעה יום לפני הטיפול ומבטלת את הטיפול ביום המועד/"מהרגע להרגע", על הלקוחה לשלם 100% מעלות הטיפול שנקבע. יש להסדיר תשלום לפני תיאום והגעה למועד החדש.
    **במידה וצוות הקבלה מצליח לתאם לקוחה חלופית לתור שבוטל, לא יידרש חיוב על התור שבוטל.
    ד. לקוחה אשר מאחרת לטיפול מעל 15 דקות, לא תתקבל לטיפול ומקרה זה יחשב כביטול "מהרגע להרגע".
    (סעיף 3ג') / לקוחה אשר מאחרת לטיפול גבות/טיפולי פנים מעל 10 דקות, לא תתקבל לטיפול ומקרה זה יחשב כביטול "מהרגע להרגע" (סעיף 3ג').
    ה. אנו מאפשרים ללקוחה לאחר לטיפול עד 15 דקות לטיפול מניקור/פדיקור או עד 10 דקות לטיפול גבות וריסים ולקבל טיפול בהתאם לזמן שנותר לאשת צוות המטפלת על מנת לקבל את הלקוחות שאחרי בזמן לטיפולים שקבעו.
    ו. אשת צוות תוכל להתחיל טיפול באיחור של עד 15-10 דקות, עקב מקרה חריג במהלך טיפול בלקוחה שלפני.
    ז. לקוחה שאינה משתפת פעולה עם סעיף 3ב-ד, הטיפולים העתידיים יבוטלו ולא יתאפשר קביעת מועד טיפול חדש עד להסדרת התשלום.

  4. תיאום תורים:
    א. ניתן לתאם טיפול אצל אשת צוות ספציפית ויש לציין זאת במעמד תיאום התור, אך הבוטיק אינו מתחייב על כך עקב סיבות מנהלתיות.
    ב. לקוחה אשר מתאמת טיפול בפעם הראשונה, עליה להשאיר מספר כרטיס אשראי לביטחון (הכולל מספר ת.ז של בעל הכרטיס ו-3 ספרות CVV) שלא יעשה בו שימוש. לקוחה אשר לא מקיימת את סעיף 3 במלואו, הבוטיק רשאי לבצע חיוב בכרטיס אשראי לביטחון בהתאם לסעיף 3 ללא הודעה מוקדמת.
    לחילופין- לקוחה אשר מתאמת טיפול בפעם הראשונה, תוכל לשלם מקדמה על סך 50% מעלות הטיפול באמצעות אפליקציית BIT טלפונית או באמצעי תשלום אחר פרונטלית בקבלה. במידה ולקוחה לא מקיימת את סעיף 3 במלואו, על הבוטיק זכות לא לבצע החזר תשלום המקדמה ללא הודעה מוקדמת.
    ג. לקוחה חדשה אשר לא הגיעה לטיפול שנקבע ומעוניינת לתאם מועד טיפול חדש, עליה לבצע בשנית את תנאי סעיף 4ב'.
    ד. הבוטיק מעניק זמן בסיס לכל טיפול שנקבע. טיפול הדורש זמן נוסף, יעשה בתיאום מסודר מראש ובתוספת תשלום- כגון: השלמת ציפורן (עד 2 ציפורניים בלבד!), אמבט פרפין, קישוטים (פרנץ' סמיילי, ציורי מכחול, אומברה, החתמות על כל הציפורניים וכו') ועוד.
    ה. אשת צוות אשר מספיקה לבצע תוספת כלשהי לבקשת הלקוחה בזמן בסיס, הלקוחה עדיין תחויב בתוספת תשלום על טיפול ושירות נוסף שניתן עבורה.
    **במידה והלקוחה מתאמת תור עם תוספת זמן ואיננה מבצעת קישוט/תוספת טיפול, עליה לשלם מינימום עבור הזמן שנקבע מראש המופיע במחירון הבוטיק.
     
  5. החזרת מוצרים/ביטול עסקה:
    לקוחה רשאית להחזיר מוצר אשר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש, ובאריזתו המקורית עד 7 ימי עסקים ולקבל החזר כספי מלא. מוצר אשר יוחזר בין 7 עד 14 יום, ביטול עסקה
    יתבצע בעלות דמי ביטול על סך 5% או 100 ש"ח מעלות המוצר- הנמוך מבניהם. מוצר שיוחזר מעל 14 יום, לא יתאפשר לבצע ביטול עסקה וכמו כן החזר כספי.

**נכתב בלשון נקבה, אך מתייחס לשני המינים**

 
x

#{title}

#{text}

#{price}